برگزاری اردوی يكروزه توجيهي تفريحي جهت دانشجويان جديد الورود دانشگاه آزاد اسلامي يزد

یزدفردا "اردوی یکروزه توجیهی تفریحی جهت دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می گردد.

مهندس دهقانی  گفت : بیش از 10 سال است که در اوایل ترم جدید هر سال اردوی یکروزه ای جهت دانشجویان جدید الورود انجام می گیرد و امسال هم به منظور توجیه قریب به 1200 دانشجوی جدید الورود، این اردو در کانون ولایت تفت برگزار می گردد.
 مهندس دهقانی در رابطه با زمان این اردو گفت : در یکشنبه نوزدهم مهرماه برادر و دوشنبه بیستم مهر جهت دانشجویان خواهر می باشد و دانشجویان جدید الورود می توانند از مکانهای خوابگاه، دانشگاه و یا در میدان آزادی برای سوار شدن اتوبوسها مراجعه نمایند.
 وی در رابطه با چگونگی اطلاع دانشجویان از زمان برگزاری اردو گفت : تبلیغات از طریق اطلاع به مدیر گروهها، فرستادن پیامک به دانشجویان و نصب پوسترهایی در سطح دانشگاه صورت گرفته است.
مدیر امور دانشجویی خوشامدگویی ریاست دانشگاه، سخنرانی دکتر توانایی در رابطه با مهارتهای زندگی گروهی و اجتماعی، پخش کلیپ موفقیتهای دانشگاه، میزگرد معاونین دانشگاه، جنگ فرهنگی، معرفی تشکلها و تشکیل کمیسوینهای گروهی با حضور مدیر گروههای مربوطه را از جمله برنامه های موجود در این اردو نام برد.
مهندس دهقانی از پذیرش قریب به 800 نفر دانشجوی دختر و 400 نفر دانشجوی پسر در خوابگاههای دانشگاه خبر داد و در رابطه با فعالیتهای اخیر این حوزه دانشجویی گفت : توزیع کارنامه سلامت به کلیه دانشجویان جدید الورود که در دو بخش تستی اطلاعات جسمانی با واکسن هپاتیت و روانی که از اول آبان ماه سال جاری در سطح دانشگاه صورت می گیرد و بخش تکمیلی آن جهت دانشجویان خوابگاهی در بیمارستان شاه ولی به صورت چکاپ انجام می شود و در کارنامه سلامت آنان ثبت می گردد.
 وی در پایان سخنانش راه اندازی ماهنامه داخلی گلواژه، آغاز ثبت نام از متقاضیان کار دانشجویی و طرح خوابگاه رشد جهت پرورش روحی، جسمی کلیه دانشجویان جدید الورود را از دیگر فعالیتهای اخیر این حوزه نام برد.
 لازم به ذکر است حوزه دانشجویی در صدد مکانیزه نمودن و ثبت سیستمی اطلاعات کارنامه سلامت دانشجویان می باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا